Katalonski dirigent Francesc Prat posebno pozornost namenja operni literaturi 20. in 21. stoletja, zato je reden gost številnih evropskih festivalov sodobne glasbe, njegova dela pa izvajajo v Švici, Nemčiji, Avstriji in Italiji. Zato ne preseneča, da je na spored poleg klasične Haydnove simfonije uvrstil kar dve deli iz 20. stoletja: baletno suito enega izmed najpomembnejših španskih skladateljev prve polovice 20. stoletja, iz katere sta najbolj znana Obredni ples ognja in Ples groze, ter Koncert za ksilofon in godala Borisa Papandopula.
Opus tega hrvaškega skladatelja in dirigenta poleg kakovosti in izvirnosti zaznamuje tudi izjemna številnost skladb – v njem najdemo približno 30 orkestrskih del, 15 koncertov, številna komorna in zborovska dela ter lepo število glasbeno-odrskih in sakralnih del, pa tudi filmsko glasbo. Slogovno se raztezajo od neoklasicizma do dodekafonije, včasih pa vsebujejo tudi prvine džeza in folklorne glasbe.
Kot solistka v Papandopulovem koncertu se bo predstavila izvrstna slovenska tolkalka Petra Vidmar. Deluje kot predavateljica na Akademiji za glasbo v Ljubljani in solistka Simfoničnega orkestra RTV Slovenija, pa tudi organizatorka dogodkov, na katerih glasbo združuje z drugimi umetnostmi.