Zadnji koncert letošnje sezone Kromatike je hkrati tudi zadnji izmed treh koncertov, ki smo jih v letošnji sezoni posvetili velikemu Beethovnu ob 250. obletnici njegovega rojstva. Zato bo celotni dogodek dihal v duhu klasicizma in neoklasicizma.
Mozartova Pariška simfonija predstavlja eno izmed tipičnih del oz. estetskih idealov t. i. prve dunajske šole, klasicizma, ki je ob koncu 18. stoletja poenotil dotedanji razvoj evropske klasične glasbe, se navezal na baročno tradicijo in tlakoval pot glasbeni romantiki. Spored bo sklenilo eno najbolj prepoznavnih del Ludwiga van Beethovna, znano predvsem po začetnem motivu prvega stavka, ki ga radi razumemo kot „usodo, ki trka na vrata“.
Dela dveh velikih klasikov bo povezala mojstrovina ruskega neoklasika Šostakoviča. V njegovem Koncertu za violončelo št. 1 se bo kot solist predstavil izvrstni Daniel Müller-Schott (1976), eden največjih virtuozov na violončelu našega časa.
Izvedbo bo vodil izvrstni ruski dirigent Daniel Raiskin (1970), ki ga gostijo ugledni orkestri, kot so Brandenburški orkester iz Frankfurta, Estonski nacionalni simfonični orkester, Orkester Mozarteuma iz Salzburga, Tajvanski nacionalni simfonični orkester, Novi ruski državni simfonični orkester iz Moskve, Lyonski nacionalni orkester, Stuttgartski, Varšavski in Zagrebški filharmoniki, trenutno pa je glasbeni direktor Simfoničnega orkestra v Winnipegu in prvi gost dirigent Beograjske filharmonije.