Glasba švicarskega skladatelja Richarda Dubugnona (1968) je, čeprav brez dvoma slogovno in izrazno močno prežeta z duhom našega časa, pogosto obarvana z značilno lahkotno, skoraj rokokojsko slikovitostjo. Prepoznali jo bomo tudi v delu na nocojšnjem sporedu, Komorni simfoniji št. 2, ki bo tokrat prvič zvenela pred slovenskim občinstvom.
Ista eleganca in prefinjenost sta, prek njegovega prepoznavnega in edinstvenega smisla za humor, našli mesto v Prvi simfoniji Sergeja Prokofjeva. Ta simfonija, zaradi več kot očitnega opiranja na glasbo Haydna in Mozarta imenovana Klasična, še dobro stoletje po svojem nastanku pomeni eno najpogosteje izvajanih del tega velikega ruskega neoklasicista.
Simfoniji – s klasicistično eleganco prežeto Dubugnonovo in neoklasicistično Prokofjeva – bosta v enotno glasbeno zamisel povezala kar dva klavirska koncerta izpod peresa morda največjega mojstra prefinjenosti in izrazne, prikupne melodike, Mozarta. V obeh bo solistični part interpretirala južnokorejska pianistka Yeol Eum Son (1986), ki je mednarodno pozornost pritegnila z nastopom z Newyorškimi filharmoniki pod vodstvom Lorina Maazela leta 2004, leta 2011 pa osvojila srebrno medaljo na Tekmovanju Čajkovskega. Celoten koncert bo vodil španski violinist in dirigent Roberto González-Monjas (1988), ki je v Salzburgu študiral pri Igorju Ozimu, deluje pa med drugim kot koncertni mojster Orkestra glasbenega kolegija v Winterthurju in Orkestra nacionalne akademije sv. Cecilije v Rimu.